یکی شدن من وهمسرخوبمیکی شدن من وهمسرخوبم، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره
زندگی ما زیر یه سقفزندگی ما زیر یه سقف، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ نی نی مون وبلاگ نی نی مون ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

فرشته ی آسمونی من

خواب تو

1391/6/21 13:59
نویسنده : مامانی
220 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب داشتم خوابتو می دیدم.....

خیلی وقتا پیش میاد که خواب بچه می بینم . توی خواب حس خیلی خوبی دارم ..

انگار از داشتنت به خودم می بالم و دوست دارم همه تو رو ببینن .... توی خواب من پسر بودی !

بیشتر وقتا که خواب می بینم بچه دارم ،‌ نی نی م پسره

نمیدونم چرا !!

شاید تو پسری ...

و از خدا اجازه می گیری که گاهی وقتا بیای تو خواب مامانت !

تا دلتنگیش برطرف شه و حالش هم خوب شه و به زندگی امیدوارتر شه ..

دیشب توی خواب من حدودا ٤-٥ ماهه بودی اما خیلی درشت بودی و سفید .

یه سرهمی تنت کرده بودم که اگه اشتباه نکنم رنگش آبی بود .

تو یه مهمونی بودیم که فامیلای مامان جونت(مامانم) هم بودن . من اومدم سمت تو و بغلت کردم که بیارمت پیش خودم و بقیه و همه بهم نگاه می کردن

از اینکه مادر بودم خیلی حس خوبی داشتم .

دوست دارم مامانی

بازم بیا تو خوابهام ...

به امید روزی که این خوابهای طلایی به واقعیت تبدیل بشه عزیزم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اتنا
21 شهریور 91 14:19
ای بابا دیگه پسلمون خسته شده بیارش دیگه مامانی


آره واقعا فکر کنم خسته شده !!!
آخه الان چند تا هندونه تو دستمونه !! اگه نی نی مون بیاد با کدوم دست بغلش کنیم ؟؟!!!!!
خودمم دوست دارم زودتر بیاد اما خب یه سری از مسائل باید روبه راه بشه بعد انشا...
ممنون اومدین مامان مهربون
باران قلنبه
29 شهریور 91 14:09
مرسی که به دخترم رای دادین امیدوارم بتونم جبران کنم

خواهش میکنم . قابلی نداشت