یکی شدن من وهمسرخوبمیکی شدن من وهمسرخوبم، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره
زندگی ما زیر یه سقفزندگی ما زیر یه سقف، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ نی نی مون وبلاگ نی نی مون ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

فرشته ی آسمونی من

هم روحم خسته است ... هم جسمم . اما با فکر کردن به تو تموم خستگیام تموم میشه عشقم

1390/12/3 2:09
نویسنده : مامانی
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی نازنینم ...

دیروز برام روز زیاد خوبی نبود ... نمیگم چرا ... نمیخوام ثبتش کنم .

امروز صبح قراره برام مهمون بیاد واسه ناهار .. ساعت 4 عصر هم باید موسسه باشم تا قرارداد تقویم رو امضا کنم و سهمم رو بدم .

یه خرده از کار و نظافت خسته شدم .... هنوز نخوابیده باید بلند شم ... موبایلمو واسه ساعت 7 کوک کردم . یعنی 5 ساعت دیگه اما خودم هنوز اینجام !! پیش تو !!

اومدم ببینمت و برم . دلم برات تنگ شده بود ..

خیلی دوست دارم فرشته ای که هنوز ندیدمت اما همه ی وجودمی .. مراقب خودت باش .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)