یکی شدن من وهمسرخوبمیکی شدن من وهمسرخوبم، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره
زندگی ما زیر یه سقفزندگی ما زیر یه سقف، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ نی نی مون وبلاگ نی نی مون ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

فرشته ی آسمونی من

در آخرین روز سال

1390/12/29 3:12
نویسنده : مامانی
208 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 29 اسفنده . آخرین روز سال

اما الان زمین سفید پوشه . پر از دونه های ریز و قشنگ برف .....

خدایا قدرتت رو شکر ...

هیچوقت تو عمرم ندیده بودم که این وقت سال اینهمه برف بیاد .

امسال هم بالاخره داره تموم میشه ...... سالی که بدترین سال عمرم بود ....... خدایا شکرت که داره تموم میشه .

آسمونی من

این روزا یه کم عجیب غریب شدم ..

خوش و نا خوش اما سر میکنم و شکر ....

دوستم که بارداره رفته پیش دکتر و بهش گفتن قندش بالاست و تیروئیدش پرکاره ..براش نگرانم و ناراحت .... اما دعا میکنم و میدونم که به سلامتی بارش رو زمین میذاره و کوچولوشو به دنیا میاره ..

دوست بابا هم 91.1.1  پدر میشه . بعد از سال تحویل .... خیلی قشنگه نه ؟؟ انگار خدا بهشون عیدی داده ..........

اما من چی ؟؟؟

هنوز ......... چقدر طول میکشه تا تو رو داشته باشم .......... 

:( :( :(

اما چه میشه کرد دیگه ...

انتخاب من برای این زمان از عمرم درس خوندن بوده و باید اونو به پایان برسونم ..

اما دعا میکنم هرزمان تصمیم به داشتن تو گرفتیم خدا خواستمونو زود اجابت کنه .تحمل فکر این که نمیای رو ندارم .......

تو هم برامون دعا کن کوچولوی قشنگ مامان .. دوستت داریم ..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عباسی
1 فروردین 91 12:52
سلام
سال نو برشما و کاکل زری یا ناز پری اینده و خانواده گرامی تان مبارک


سلام.ممنونم از لطفتون...سال نوی شما هم مبارک .مرسی
نرگسی
18 فروردین 91 2:17
تقریبا هم سن هستیم دوستم ..


چه خوب ... من متولد خرداد 68 هستم دوست خوبم