یکی شدن من وهمسرخوبمیکی شدن من وهمسرخوبم، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره
زندگی ما زیر یه سقفزندگی ما زیر یه سقف، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ نی نی مون وبلاگ نی نی مون ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

فرشته ی آسمونی من

تولد دختر خاله

1391/7/7 1:18
نویسنده : مامانی
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

یک ساعت پیش ار جشن تولد دختر خاله جونت اومدیم

خیلی بهمون خوش گذشت

جات حسابی خالی بود

البته ٥ مهر تولدش بود اما ٦ مهر جشن گرفتن

سه ساله شد جیگر خاله

حسابی شاد بود و می خندید و حسابی خوش گذروند

ایشالا تو بیای و تولد تو رو هم جشن بگیریم

تو پست بعد بیشتر برات تعریف میکنم عزیزم

خیلی دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کاکل زری یا ناز پری
7 مهر 91 23:43
عزیزم این دفعه بخش درباره وبلاگت رو خوندم چه مادرانه و پر مهر نوشتیش دوست داری دعا کنم زودی بیاد تو دلت؟؟


ممنون از لطفت
چرا که نه . از خدامه دعا کنید. اما دعا کنید که وقتی "تصمیم گرفتیم بیاریمش"
زودی بیاد و مامان و باباشو منتظر نذاره.مرسی
خیلی ممنونم که اومدید دوست خوبم .