یکی شدن من وهمسرخوبمیکی شدن من وهمسرخوبم، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره
زندگی ما زیر یه سقفزندگی ما زیر یه سقف، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ نی نی مون وبلاگ نی نی مون ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

فرشته ی آسمونی من

شروع ترم جدید و یک قدم نزدیکتر شدن به تو !!!

1390/11/24 2:16
نویسنده : مامانی
248 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام

خوبی ؟؟؟

دلم برات یه ذره شده .... مامانی چند وقتیه خیلی دلم تو رو میخواد .. یه جورایی دیگه تحمل ندارم !!!!‌

از اینکه حالا حالا ها نمیتونم تو رو داشته باشم ،‌ ناراحتم ولی چیکار میشه کرد . آخه واقعا دلم میخواد وقتی تو هستی وقتمو صرف تو کنم نه چیز دیگه ای ...

امروز اولین روز شروع ترم دوم بود .

دارم روز شماری میکنم که این ترم ٢ بشه ترم ٦ و تموم بشه و بعد پایان نامه و بعد ایشالا دیگه شما بیای تو جمعمون ....

دعا کن مامانی که ترم تابستونی برامون بذارن چون اینجوری یک سال زودتر درسمون تموم میشه .

راستی مامان جونم یه کتاب قرار بود با تصویرسازی و داستان خودم که به صورت شعر هست چاپ بشه و بانی این کار هم یکی از دوستای گلم بود که امروز طرحهای نهایی کتابم رو دادم بهش تا اونا رو بده به ناشر .

و گفت که یه روزم با هم میریم که منم باهاش آشنا بشم و یه خبر خوب دیگه اینکه گفت اون به تصویر گر نیاز داره و این معنیش اینه که ممکنه سفارشات زیادی بده که من براش انجام بدم و چاپ بشه و این خیلی خوشحالم کرد..خیلی

راستی امشب به استادم هم زنگ زدم که ادامه ی کلاس خصوصی (طراحی با هدف تصویرسازی)رو باهاش داشته باشم .آخه از بعد فوت دایی علی کلاسمو ادامه نداده بودم . قرار شد ایشون بهم زنگ بزنه تا هماهنگ کنیم .

این روزا سرم خیلی شلوغه . اما هرچقدرم شلوغ باشه نمیتونه منو از یاد تو غافل کنه ... خیلی دوست دارم عزیز دل من .

میبوسمت فرشته ی آسمونی مامان ... ماچماچماچ

........................................................................................................

پی نوشت : بعد از مشورت گرفتن از استادم تصمیم گرفتم فعلا برای چاپ کتاب اقدامی نکنم.انشالله در آینده حتما این کارو انجام میدم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)